Sunday, November 9, 2014

သုႆန္ သခၤ်ဳိင္းႏွင့္တူေသာပုဂၢိဳလ္ငါးမ်ိဳး=

The Express Timesသုႆန္ သခၤ်ဳိင္းႏွင့္တူေသာပုဂၢိဳလ္ငါးမ်ိဳး===========================သုႆန္ သခၤ်ဳိင္း ၌ အျပစ္ ငါးမ်ဳိး ရွိေၾကာင္း ကုိ ျမတ္စြာ ဘုရား က ဤသုိ႔ ေဟာၾကား ေတာ္မူ ခဲ႔ပါ သည္။“ရဟန္းတို႔၊ သခၤ်ဳိင္း၌ အျပစ္တုိ႔သည္ ဤငါးမ်ဳိးတုိ႔တည္း။(၁) မစင္ၾကယ္၊(၂) မေကာင္းေသာ အနံ႔ရွိ၏၊(၃) ေဘးဘ်မ္းရွိ၏၊(၄) သရဲသဘက္တုိ႔ ေနရာျဖစ္၏။(၅) မ်ားစြာေသာ လူအေပါင္းတုိ႔ ငုိေၾကြးရာျဖစ္၏၊ဤသခၤ်ဳိင္းကုိ ဥပမာျပဳ၍ သခၤ်ဳိင္းကုန္းႏွင္းတူေသာ ပုဂၢဳိလ္ကုိလည္းေဟာေဖာ္ညြန္ၾကားေတာ္မူခဲ႔ေပသည္။ထုိပုဂၢဳိလ္တို႕မွာ…….(၁)အသုစိ -သခၤ်ဳိင္းသည္ မစင္ၾကယ္သကဲ႔သုိ႔ မစင္ၾကယ္ေသာ ကာယကံ ၀စီကံ မေနာကံ ဟူေသာ ကံသုံးပါးရွိသူ(၂)ဒုဂၢႏ- သခၤ်ဳိင္းသည္ မေကာင္းေသာ အနံ႔ရွိသကဲ႔သုိ႔မေကာင္းသတင္းထြက္သူ(၃) သပၸဋိဘယ -သခၤ်ဳိင္းသည္ ေဘးအႏၱရယ္ရွိေသာအရပ္ျဖစ္၍ ထုိသခၤ်ဳိင္းကုိလူအမ်ားက ေရွာင္ရွား သြားၾကသကဲ႔သုိ႔ုိ႔ မစင္ၾကယ္ေသာ ကံသုံးပါးရွိသူကုိလည္း ကုိယ္က်င္႔သီလကုိ ခ်စ္ျမတ္ ႏုိးကုန္ေသာ ရဟန္းအေပါင္းသူေတာ္ေကာင္းတုိ႔က ေရွာင္ရွားသြားၾကျခင္း၊(၄)၀ါဠာနံ အမႏုႆာနံ အာ၀ါသ – သခၤ်ဳိင္း၌ ဘီလူးသရဲမ်ား ေနၾကသကဲ႔သို႔ မစင္ၾကယ္ေသာ ကံသုံးပါးရွိသူထံ၌လည္း မစင္ၾကယ္ေသာ ကံသုံးပါးရွိသူတုိ႔သာ ေနထုိင္ၾကျခင္း၊(၅)ဗဟုဇနအာေရာဒန– သခၤ်ဳိင္း၌ လူတို႕စိတ္ညစ္ေထး ငုိေၾကြးၾကသကဲ႔သုိ႔ မစင္ၾကယ္ေသာ ကံသုံးပါးရွိသူကုိ သီလကို ခ်စ္ျမတ္ႏုိးကုန္ေသာ ရဟန္းအေပါင္းသူေတာ္ေကာင္းတုိ႔က စိတ္ညစ္ညူးကာ ကဲ႔ရဲ႔ ရွဳတ္ခ်ၾကျခင္း★ အထက္ပါ အဂၤါရပ္မ်ားတြင္နံပါတ္ (၄) အဂၤါအရ သခၤ်ဳိင္းကုန္း၌ဘီလူးသရဲမ်ားသာ ေနထုိင္ၾကသကဲ႔သို႔ မစင္ၾကယ္ေသာပုဂၢဳိလ္ထံသုိ႔လည္း မစင္ၾကယ္ေသာ ပုဂၢဳိလ္မ်ားသာ ဆည္းကပ္ၾကသည္ကုိေတြ႔ရွိရေပမည္။ သုိ႔ျဖစ္၍ ေျခေသၤ႔စစ္မွန္ကျမက္ကုိ မစားသကဲ႔သုိ႔ ျမက္စားလွ်င္လည္း ေျခေသၤ႔မစစ္ ဟု ဆုံးျဖတ္ႏုိင္ပါသည္။ ဟသၤာမင္းစစ္က က်ီးကန္းကုိ မခစားသကဲ႔သုိ႔ က်ီးကန္းကုိ ဆည္းကပ္လွ်င္လည္း ဟသၤာ မစစ္ဟု သတ္မွတ္ႏုိင္ပါသည္။★ နံပါတ္ (၅) အဂၤါအရသူေတာ္ေကာင္းတုိ႔ ကဲ႔ရဲ႔ရွဳတ္ခ်ျခင္းႏွင္႔ လူအေပါင္းတုိ႔ ငုိေၾကြးျခင္းတူၾကပုံမွာလည္း ဤသုိ႔ျဖစ္ပါသည္။သူေတာ္ေကာင္းတုိ႔သည္ ဒုႆီလပုဂၢဳိလ္ႏွင္႔ မလႊဲသာ မေရွာင္သာေပါင္းေဖာ္ေနရလွ်င္ပင္“ငါတုိ႔သည္ ဒီလုိေကာင္ၾကီးႏွင္႔မွ ေပါင္းသင္းဆက္ဆံေနရေပ၏။ ထုိသုိ႔ ေပါင္းသင္းဆက္ဆံေနရျခင္းမွာ ငါတုိ႔အတြက္ ဆင္းရဲၾကီးစြတကား” ဟု ျမည္တန္းညည္းညဴတတ္ပါသည္။ ထုိသု႔ိ သူေတာ္ေကာင္းတုိ႔ ညည္းညဴျခင္းကုိပင္ လူအေပါင္းတုိ႔ ငုိေၾကြးျခင္းႏွင္႔ ဥပမာျပဳထားျခင္းျဖစ္ပါသည္။Credit- Dhamma Knowledge

No comments:

Post a Comment