Sunday, October 19, 2014

သူရႆတီ ဘယ္က လာသလဲ သိလား (အ႐ွင္ဉာဏိႆရ)

သူရႆတီ ဘယ္က လာသလဲ သိလား (အ႐ွင္ဉာဏိႆရ)
===========================
ဗမာျပည္မွာ ေမြးတဲ့ နတ္သမီး မဟုတ္ဘူး။ သူ႔ရဲ႕ ေမြ
းရပ္ေျမက ပန္ဂ်ပ္မွာ ေမြးတာ။ ပန္ဂ်ပ္ဆိုတာ သိလား။
အိႏၵိယျပည္ အေနာက္ပိုင္း ပါကစၥတန္အေ႐ွ႕ပိုင္း ႏွစ္န
ယ္ စပ္ ဟိုဘက္တစ္ျခမ္း ဒီဘက္တစ္ျခမ္း။
အဲဒီမွာ ပၪၥရယ္ အာပရယ္ ေပါင္းစပ္ထားတာ။ အဲဒါကို
ပန္စာပလို႔ တြဲဖတ္တယ္။
ကုလားသံနဲ႔ ဖတ္ေတာ့ ပန္ဂ်ာပလို႔ ျဖစ္တယ္။
ပၪၥ က ငါးခု၊ အာပ က ျမစ္၊ ျမစ္ငါးစင္း႐ွိတဲ့ အရ
ပ္ကို ပန္ဂ်ာပလို႔ ေခၚတာ။
အဲဒီျမစ္ငါးစင္းထဲမွာ ဆရဆြတၱီဆိုတဲ့ ျမစ္႐ွိတယ္။
ဗမာလို ဖတ္ေတာ့ သူရႆတီ ေပါ့။
အဲဒီျမစ္က နတ္သမီးပဲကြ။
အိႏၵိယျပည္မွာ အာရီယန္ဆိုတဲ့ လူေတြ အေျခခ်ၿပီး အေစာ
ဆံုးေနတာ။
အဲဒီ ပန္ဂ်ပ္မွာေနတာ အာရီယန္ေတြ ဘယ္က စတာလဲ သိလား

အာရီယန္ေတြ ေကာ့ေကး႐ွပ္ ေတာင္တန္ႀကီးက ဆင္းလာခဲ့
တဲ့ အေကာင္ေတြ၊ ေကာ့ေကး႐ွပ္ ေတာင္တန္ႀကီးက ဘယ္နာ
း႐ွိလဲ။
ပဲခူး႐ုိးမမွာ မ႐ွိဘူး။ shan mountain ႐ွမ္းေတာင္တ
န္းမွာလည္း မ႐ွိဘူး။
ကက္စပီယန္ပင္လယ္နဲ႔ ပင္လယ္နက္ အၾကား ေျမာက္ဖက္နာ
း ေဂ်ာ္ဂ်ီယာျပည္နယ္ထဲမွာ ႐ွိတယ္။ ႐ု႐ွားျပည္ရဲ႕ ေတာင္
ဘက္စြန္းေပါ့။ အဲဒီက လူေတြကို အာရီယန္လို႔ ေခၚတာ။
သူတို႔ေတြ ဆင္းဆင္းလာၾကတာ ေတာင္တန္းက တစ္ႏွစ္လံုး
ေရခဲ၊ စားစရာက မ႐ွိ၊ အဲဒါနဲ႔ အေ႐ွ႕ ဆင္းတဲ့ေကာင္က
ဆင္း၊ အေနာက္ ဆင္းတဲ့ ေကာင္က ဆင္း၊ အေ႐ွ႕ဘက္ႏွင့္ ေ
တာင္ဘက္ဆင္းတဲ့ ေကာင္က မ်ားတယ္။
အုပ္လိုက္အုပ္လိုက္ ကြၽဲအုပ္ေတြ၊ ႏြားအုပ္ေတြ၊ သိုးအုပ္ေ
တြ၊ ဆိတ္အုပ္ေတြနဲ႔ ဆင္းသြားၾကတာ။ အဲလို ကြၽဲ၊ ႏ
ြား၊ ဆိတ္၊ သိုးနဲ႔ သြားတဲ့ ဒီလူအုပ္ေတြကို ကာေရဗီယန္
ေခၚတာ။
ကာေရဗီယန္ဆိုတာ ေမာ္ေတာ္ကား နာမည္ ေျပာတာမဟုတ္
ဘူး။ အဲဒီ အုပ္လိုက္ႀကီး ဆင္းလာၿပီးေတာ့ ေျမထဲပင္လယ္
ကမ္းနားတစ္ဝိုက္ သဲကႏၲာရေတြထူတဲ့ အရပ္ေတြမွာ အေျခ
ခ်ေနခဲ့ၾကတယ္။ ဒီကေန႔ မင္းတို႔သိတဲ့ အီရန္၊ အီရတ္ဆိုတဲ့ တို
င္းျပည္ေတြကို အဲဒီလူေတြ ထူေထာင္ခဲ့ၾကတာ။
အဲဒီဆိတ္အုပ္ေတြ သိုးအုပ္ေတြနဲ႔ အေ႐ွ႕ကို ဆက္လက္ ခ်ီတက္ေတ
ာ့ အာဖဂန္နစၥတန္ျဖတ္ၿပီး ပါကစၥတန္ျဖတ္ၿပီး အေ
႐ွ႕ဘက္ ခ်ီတက္ၾကတယ္။
အာဖဂန္တို႔ ပါကစၥတန္တို႔ဆိုတဲ့ တိုင္းျပည္ေတြ ေပၚတာ
သိပ္မၾကာေသးဘူး။ ႏွစ္တစ္ေထာင္ကို မ႐ွိေသးဘူး။
အဲဒီေတာ့ တိုတိုေျပာစို႔... ျမစ္ငါးစင္း႐ွိတဲ့ အရပ္ကို ေရ
ာက္တာ အေနာက္ဘက္ကေန သူတို႔ ျဖတ္လာခဲ့သမွ် လမ္းတစ္ေလွ်
ာက္လံုးဟာ သဲေတြခ်ည္းပဲဆိုေတာ့ ျမစ္ငါးဆင္း႐ွိတဲ့ အရပ္
လည္း ေရာက္ေရာ ဧရာဝတီလို ျဖစ္ေနတာ၊ နယ္ေျမတစ္ခု
လံုးက စိမ္းစိုညိဳေနတဲ့အရပ္ဆိုေတာ့ လူတို႔ Settle အေျခခ်ေန
ၾကတာ။
``ဒီေလာက္ စိမ္းစိုလွပစရာျဖစ္တဲ့ ဒီေျမႀကီးကို ဘယ္သူမ်ာ
း ဖန္ဆင္းခဲ့သလဲလို႔´´ေတြးၿပီး ဖန္ဆင္း႐ွင္႐ွာေတာ့ ျ
ဗဟၼာ သြားေတြ႕ေရာ။ တကယ္ေတာ့ ျဗဟၼာကို ဘယ္သူမွ
ျမင္တာ မဟုတ္ဘူး။ စိတ္ကူးနဲ႔ သူတို႔ ေဖာ္ထုတ္တာဆိုေတာ့--
Brama created this word ျဖစ္ေတာ့တာ။
ေဟာ... ေတာ္ေတာ္ၾကာက်ေတာ့ ဟာ ဒီေလာက္ သန္းေပါင္
းမ်ားစြာ ၾကာေနတဲ့ ဒီကမၻာ Who
preserved?,who maintained? ဘယ္သူ ထိန္းထားလဲဆိုၿ
ပီး maintainer (ထိန္းသိမ္းေစာင့္ေ႐ွာက္သူ)ကို သူတို႔ ႐ွာ
ၾကျပန္တယ္။ ဒီေတာ့ သြားေတြ႕တယ္။
Vishnu is the maintainer.
ေနာက္က်ေတာ့ မုန္တိုင္းေတြ တိုက္လို႔ ေသၾကျပန္ေရာ။ ေ
ရလွ်ံလို႔ ေသၾကျပန္ေရာ။ ေတာမီးေတြ ေလာင္လို႔ ေသၾ
ကျပန္ေရာ။
ဟာ... Who destory this world?
destroyer (အဖ်က္သမား)ဘယ္သူလဲ။ Shiva- ႐ွီဝ ေပါ့။
Shiva destroy this world.
အဲဒီ Brama ရယ္၊ Vishnu ရယ္။ Shiva ရယ္ကို ရတနာသံုပ
ါးတဲ့။
သူတို႔ေတြ သတ္မွတ္လိုက္ၾကတာ။
မင္းတို႔ငါတို႔မွာလည္း ရတနာသံုးပါး႐ွိတယ္ဆိုေတာ့
Similar ျဖစ္ေနတယ္။
အဲေလာက္လွတဲ့ ကမၻာႀကီးကို ဖန္ဆင္းတဲ့ Brama (ျဗဟၼာ)
ရယ္... ေစာင့္ေ႐ွာက္တဲ့ Vishnu (ဗိႆႏိုး)ရယ္....ဖ်က္ဆီးတဲ့
Shiva (႐ွီဝ)ရယ္... ဒီဘုရားႀကီး သံုးဆူကို ပူေဇာ္ဖို႔ ပူေဇ
ာ္တဲ့ နည္းစနစ္ေတြကို ေရးတယ္။ အဲလို ပူေဇာ္တဲ့ က်မ္းေတြ
ဟာ `ယဇုေဗဒ´ဆိုၿပီး ျဖစ္လာတယ္။ ပူေဇာ္တဲ့ေနရာမွာ
ဂါထာမႏၲရားေတြ ရြတ္နည္းဖတ္နည္းေတြကို ေရးသား
တဲ့က်မ္းက `ေသာမေဗဒ´ကုလားလို (႐ွာမေဗဒ)လို႔ ျဖစ္လာ
တယ္။ ဒီေတာ့ ေဗဒသံုးခုလို႔ လာတယ္။ ဒို႔ ပိဋိကတ္သံုးပံုနဲ႔
လာဆင္တူေနျပန္တယ္။
အဲဒီေတာ့.. . သူရႆတီဆိုတဲ့ျမစ္က ေတာင္ႀကိဳေခ်ာက္ၾကား ေက်
ာက္ေဆာင္ေက်ာက္စြယ္ေတြကိုျဖတ္
ၿပီး ေရစီးေတာ့ နိမ့္တ
စ္လွည့္ ျမင့္တစ္လွည့္နဲ႔ ေရစီးတယ္။ ေလ ေလးလည္းအတိုက္မွာ
အဲဒီ ေရစီးက ထြက္လာတဲ့ အသံဟာ ဂီတသံနဲ႔ တူတယ္။ ဂီတာသံေ
လးလိုလို သီးခ်င္း ဆိုေနတဲ့ အသံေလးလိုလိုေပါ့။ ဒီေတာ့ အသံ႐ွိ
တဲ့ ဒီျမစ္ကို `သရဝတီ´ ကေန အသံေျပာင္းေတာ့ `သူရႆတီ´ျ
ဖစ္သြားေတာ့တာပဲ။
မႏၲာန္ေတြ ဂါထာေတြ ေရးသားသီကံုးၿပီးေတာ့ စာအု
ပ္ကေလးျပဳစုေတာ့ အဲဒီစာအုပ္က သာမေဗဒ ျဖစ္လာတယ္။
ဒီေတာ့.. . အဲဒီျမစ္ငါးစင္း႐ွိတဲ့ လူေတြကို ဗမာေခၚ ေခ
ၚရင္ `ပန္ခ်ာပီ´ ျဖစ္လာတာေပါ့။
ဒီအသံေကာင္းတဲ့ ဒီျမစ္ကို ေစာင့္ေ႐ွာက္တာ နတ္သားလား
၊ နတ္သမီးလား.... ဟုတ္ၿပီ နတ္သမီးျဖစ္ရမယ္။ ျမစ္ကေ
လးကလည္းလွ၊ အသံေလးကလည္း သာတယ္ေပါ့။ အဲဒီနဲ႔ နတ္သ
မီးပံုေလးကို စိတ္ကူးနဲ႔ ေရးကာ ျမစ္ထဲဆိုေတာ့ ဘဲေလးေတ
ြ သြားေနတာကို ဘဲေလးေပၚမွာ နတ္သမီးေလး တင္ၿပီး
စိတ္ကူးနဲ႔ ေရးလိုက္ၾကေရာ ဆိုေတာ့.... `သူရႆတီ´နတ္သမီးဆို
ၿပီး အဲဒီမွာ ေမြးတာ။ သရဝတီျမစ္၊ ပန္ဂ်ပ္မွာ ေမြ
းတာ။ ဟိႏၵဴကုလားေတြ စိတ္ကူးနဲ႔ ေမြးထုတ္တာေနာ္။
တကယ္ ေမြးတာေတာ့ ဟုတ္ခ်င္မွ ဟုတ္မွာေပါ့။
သူရႆတီ ဘယ္သူျမင္ဖူးသလဲ။ ဘယ္သူမွ မျမင္ဖူးဘူး စိတ္ကူးတာ
။ ျဗဟၼာ ဖန္တီးသတဲ့။ ဘယ္သူေျပာလဲ... ဘယ္သူ ျမင္ဖူးသ
လဲ။ ဘယ္သူမွ မျမင္ဖူးဘူး။ Nobody see but they
are imagine. ဗိႆႏိုး ေစာင့္ေ႐ွာက္တယ္တဲ့။
ဘယ္သူေတြမ်ား ဗိႆႏိုးနဲ႔ ျဗဟၼာကို ေတြ႕ဖူးလိုက္သလဲ။ မ
ေတြ႕ဖူးၾကဘူး။ အဲဒီလို စိတ္ကူးနဲ႔ ေဖာ္ထုတ္တဲ့ ဘာသာေရ
းမ်ိဳးကို Imaginary religion လို႔ ေခၚတာ။
မင္းတို႔ စိတ္ကူးယဥ္ဝါဒမ်ိဳးကို ႀကိဳက္သလား။ လက္ေတြ႕ဝ
ါဒမ်ိဳးကို ႀကိဳက္သလားေမးရင္ မင္းတို႔ အေျဖ ႐ွင္း႐ွင္း
ထုတ္ႏိုင္မွာေပါ့ ဟုတ္လား။ အဲဒါေၾကာင့္ လက္ေတြ႕က်က် မ်
က္ေတြ႕က်က် လူနဲ႔ထိေတြ႕ၿပီးေတာ့ စနစ္က်တဲ့ ဘာသာတရ
ားကို ယံုၾကည္လက္ခံခြင့္ရတဲ့ ဒီဘဝဟာ ဘဝေကာင္းတစ္ခုပဲလို
႔ အားလံုး နားလည္ၾကေစခ်င္ပါတယ္။
အင္း... ဟုတ္ၿပီဆိုေတာ့ သူရႆတီ အေၾကာင္းဆက္ရေအာင္။
သူ ဘယ္မွာ ေမြးလဲ၊ ပန္ဂ်ပ္က သူရဝတီဆိုတဲ့ ျမစ္ထဲ ေမြးတဲ့
နတ္သမီး။ သူ ဗမာျပည္ ေရာက္လာတာ ဘယ္လမ္းေၾကာင္း
က ေရာက္လာသလဲ။ အဲဒီေကာင္မေလး ဗီဇာ မပါဘူးကြေန
ာ္ Without visa နဲ႔ ေရာက္လာတာ။
ဗမာေတြရဲ႕ ႏွလံုးသားထဲကို ဒီေကာင္မေလး ဝင္ေအာင္ ဘ
ယ္သူက စထည့္သြားမွန္း မသိပါဘူး။ ပိဋကတ္သံုးပံုေစာင့္န
တ္သမီး ဆိုၿပီးေတာ့ လုပ္လိုက္ၾကတာဟာ ဘုရားစင္ေပၚ သူ
တက္ထိုင္တယ္။ ဒါတင္မကဘူး၊ တင္ပလႅင္ခ်ိတ္ၿပီး ဒူးႀကီးေ
ဖာ္ထိုင္ေနတဲ့ လူႀကီးလည္း ဘုရားစင္ေပၚ ေရာက္လာတယ္။
ဟာ... ဘုရားရဲ႕ ေဘးမွာ ေရာက္ေရာက္လာ တက္တက္လာ ၾ
ကတာ။ ဟာ... ဒီဘက္က သူရႆတီဆိုတဲ့ ေကာင္မေလးတက္ လာၿပီ။
ဟာ... ဒီဘက္က ဦး႐ွင္ႀကီးႂကြလာၿပီေပါ့။ ဟာ... ဟိုဘက္က
ကြမ္ရင္လည္း ေရာက္လာေပါ့။ (ဗမာလည္း တ႐ုတ္နဲ႔ ေပ
ါင္းစပ္ကာ ေတာ္ေတာ္ ၾကာသြားၿပီေလ) ေနာက္လည္း
ဆက္ေပါင္းၾကဦးမွာပဲ ဆိုေတာ့ ကြမ္ရင္ကိုလည္း ေနရာေ
ပးရမယ္။ သူလည္း ဘုရားစင္ေပၚ တက္။ ၾကည့္လိုက္ေတာ့.. .
ျမတ္စြာဘုရား ေျပာသာ မေျပာတာ၊ သူၾကည့္ေနတာ
`တက္လာကုန္ၿပီ ငါ့ေဘးနားမွာ ဟိုေကာင္ ဒီေကာင္ေတြ
တက္လာၾကတာ ေတာ္ေတာ္မ်ားေနၿပီ။ ငါ ဘယ္ေန႔ ဆင္း
ေပးရမလဲ´လို႔ ေတာ္ေတာ္စိုးရိမ္ေနၿပီ။
ေျပာခ်င္တာက သတိထားၾကဖို႔။ တကယ့္ ဗုဒၶဘာသာ အႏွစ္
သာရ မေပ်ာက္ဖို႔ရန္အတြက္ အဲဒီစိတ္ကူးယဥ္ဘာသာေရးေတ
ြ မလႊမ္းမိုးဖို႔ရန္ အေရးႀကီးတယ္။
Realistic Teaching နဲ႔ Imaginary Teaching ကို ဂဃ
နဏ သေဘာေပါက္ နားလည္ၾကပါ။
သီတဂူ ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး
ေဒါက္တာ အ႐ွင္ဉာဏိႆရ

No comments:

Post a Comment